iki yabancı

2 Nisan 2007 Pazartesi

Keremcem’in En Seksi Sırları

İLK AŞKINIZ?

9 yaşındaydım.Adı; İlksen.

Kuzenimde aynı kıza aşıktı.

İkimiz de birbirimize itiraf etmiyor; ama içten içe yanıyorduk.Bir gün İlksen bana hatıra defteri armağan ettei.Hala o defteri saklarım.

İLK ÖPÜCÜĞÜNÜZ VE NE HİSSETTİĞİNİZ?

İlksen’i öptüm.Ama heyecandan tam olarak hissedememiştim galiba.

BİR KADINDA İLK BAKTIĞINIZ YER?

Sırasıyla tenine,gözlerine,dudaklarına,dişlerine ve omuzlarına.

AŞKI NASIL TARİF EDERSİNİZ?

Tarif edemem,yaşarım.

AŞK ACISINI NASIL YENERSİNİZ?

Şarkı sözleri yazıp şarkı söyleyerek.

HİÇ AŞK MEKTUBU YAZDINIZ MI?

Evet şarkılarımının hepsi birer mektup.

AŞK HER ŞEYİ AFFEDER Mİ?

Aşıksam ‘evet’.Ama aşık değilsem affetmem.

AŞKI EN TUTKULU YAŞADIĞINIZ YERLER?

Bodrum.İstanbul dışı daha heycanlı oluyor.

SEVGİLİNİZİ HİÇ ALDATTINIZ MI?

Utanıyorum,ama evet!

SEVGİLİNİZDEN NE BEKLERSİNİZ?

Sabah yatağıma kahvaltı getirmesini.

HAYRAN OLDUĞUNUZ TİP?

Kumral,spertmen,bakımlıve iyi espri yapabilen kızlar tercihim.

BUGÜNE KADAR AŞKINIZA VERDİĞİNİZ EN ÖZEL HEDİYE?

Sevgilim için bir kaset yapmıştım.

NASIL BİR AŞIKSINIZ?

Çılgın,aşk filmleri izleyip ağlayan,süprizlerle dolu.

AŞKTA YAPTIĞINIZ EN BÜYÜK ÇILGINLIK?

Söylemem,ayıp olursonra…

AŞKTA EN ÖNEMLİ ŞEY NEDİR?

Huzurlu olabilmek.

AŞKTA TERK EDEN Mİ YOKSA TERK EDİLEN MİSİNİZ?

Her ikisini de yaşadım bu işler hiç belli olmaz ki.

KIZLAR SİZE NASIL HİTAP EDİYOR?

Kero diyorlar yada sevgilim…

3 yorum:

ayse 32 dedi ki...

keremcemmm seni cok seviyorum dizilerini sarkilarini ve kendinide cok yakisiklisinnnnnnnnnn

özge dedi ki...

keroooooooooooo sewgilimmmmmmmmmmmmmmm seni çok sewiyorum.büyük aşkım

!!!MERYEM!!! dedi ki...

askım seni çooook seviyorum sen benim bitanemsin ben senin en büyük hayranınım bir kere karsı karsıya gelsek kalp kirizinden olrum sende benim doktoeum ol cem doktorum seni seviyorum