iki yabancı

18 Nisan 2007 Çarşamba

İKİ YABANCI 3.BÖLÜM KONU



İKİ YABANCI
Bölüm 3 / Yeni Bölüm
18 Nisan Çarşamba 22:00'de


BÖLÜM ÖZETİ:

Cem’in Ağa’ya rağmen kızını tedavi etmek istemesi görünen o ki başına çok büyük işler açacak. Cem İstanbul’a gidip Zeyno’nun tahlillerini kendisi yapmıştır ve çıkan sonuç onu herkesin korktuğu ve karşısında konuşmaya bile çekindiği Ağa’nın kapısına dayanmaya kadar itmiştir.Cem ve Mahmut Ağa’nın savaşına bir kişi daha eklenir. Tabii ki Mahmut Ağa’nın safında Yılmaz !!! Cem’i sürekli olarak Zeyno’nun ve Ağa’nın konağının etrafında görmekten hiç memnun olmayan Yılmaz, Cem’in karşısına dikilir ama bu sefer silahla… Zeyno’nun umudu babasının Dr. Cem’e gösterdiği tepkiden sonra iyice kırılmıştır takii Ağa babasından aldığı bir habere kadar. Mahmut Ağa, Zeyno ve karısının ısrarları karşısında devlet hastanesine gitmeye karar verir tabii ki doktorun bayan olması şartıyla.Hastanede bile devam eden Cem - Ağa çekişmesinin sonucu Zeyno, Dr. Cem’e kaçmaktan başka bir çare bulamaz ve hiç kimsenin tahmin edemeyeceği bu olayla işler daha da karmaşık bir hal alır.

3 yorum:

azra dedi ki...

keremcem seni çoook seviyorum ne olur benide msnne ekle tatlim_azra1@hotmail.com

sewilay dedi ki...

mrb keremcem ben seni çok seviyorum ya sen neden diyarbakırda konsrvermiyon gelver artık benim msn adresim sewilayy0101@hotmail.com lüntfen konserverin ben size kendimi konserde tanıtacam seni çok sewiyorum bazen annemler kızıyorlar bukadar bağlanma hastlanırsın beni ne olur msn ekle bu msn sana özel tek açmış şu an boş sen eklersen 1kişi olacak kib byby

sewilay dedi ki...

azra sen fazla sevmessin ben daha çok seviyorum keremcem seni bu notları keremceme iletin hayranlarnı msn sine kaydetsin