iki yabancı

3 Nisan 2007 Salı

Keremcem - Günaydın gazetesi röportajı

Kendimi günah keçisi gibi hissediyorum

Başrolünde rol aldığı ‘Aşk Oyunu’ adlı diziden ayrılması nedeniyle rol arkadaşlarını da işinden ettiği söylenen Keremcem: Ben devam etmek istedim ama ikinci albüm kayıtlarım ile dizinin çekim tarihleri çakıştı. Ben de kendimi en iyi ifade ettiğim şey olan müziği seçtim.

İlk albümünü çıkaran çok az insana kısmet olur bu kadar hayran kazanmak… Ancak Keremcem; temiz yüzlü görünümü ve şarkıları ile sayısız genç kızın kalbini kazanarak şöhretliler dünyasının merdivenlerini hızla çıktı… Önce ‘Nerelere Gideyim’, ardından da albümdeki diğer şarkılar çalmaya başladı radyolarda. Konserleri dolup taştı ve nihayet beyazcamda yerini aldı. Başrolünü Yasemin Ergene ile paylaştığı ‘Aşk Oyunu’ en çok izlenen diziler arasında yerini aldı… Ne var ki bu sezon dizide yer almayacağını açıklaması, tüm gözleri üzerine çevirdi. Dizide ailesini canlandıran rol arkadaşlarının onun bu kararı nedeniyle işsiz kaldığı söylendi… Keremcem ise yazılanlara ilk kez cevap verdi…

* Geçen sezon, diziye devam etmeyeceğinizin sinyalini vermemiştiniz. Ancak diziden ani bir kararla ayrıldınız. Bu ayrılığın nedeni nedir? Ani oldu, çünkü devam etmesine de ani karar verildi. Aslında ben ayrılmadım. Yaz başında yeni albümümün kayıt tarihini Ramazan ayı olarak belirlemiştik. Dizinin yapımcı şirketinden de dizinin devam edeceğine dair haber gelmemişti. Birçok oyuncu ve yönetmen, dizi devam ederse değişik nedenlerle yer almayacağını bildirmişti. Yine de devam kararı alındığında devam etmek istediğimi söyledim. Beni ve müziğimi çok geniş bir kitleye tanıttığı için ‘Aşk Oyunu’na çok şey borçluyum. Albüm kaydıyla dizi çekimlerinin tarihlerini uydurmaya çalıştık ancak mümkün olmadığını gördük. Seçim yapmalıydım; ilk aşkım ve kendimi en iyi ifade ettiğim şey olan müziği seçtim.

* Ayrılığınız, yüzlerce genç kızın ‘Aşk Oyunu’na veda edeceği anlamına gelebilir. Sorumlu hissetmiyor musunuz dizinin geleceği açısından? Devam etseydim ikinci albümü yapamayacaktım, bu kez de yeni şarkılarımı bekleyenlere karşı sorumluluk hissedecektim. Bazen seçim yapmanız gerekiyor ve seçiminizin doğru olmasını ummaktan başka çareniz olmuyor. ‘Aşk Oyunu’ kendi kaderini yaratan bir dizi. Orada çalışan herkes de arkadaşım, bu sene de başarıyı yakalaması en büyük dileğim…

OLAY TATSIZ HALE GETİRİLDİ

* Dizinin yapımcısı olan Medyapım’ın genel müdürü, istediğiniz yüzde 100 zam ve çekimlerin konser takviminize göre ayarlanması için el sıkıştığınızı ancak başka yapım şirketleriyle görüştüğünüz için sizin ayrıldığınızı söylüyor… Bunların doğru olmadığını o da biliyor. Bu yıl için planladığım tek şeyin albüm olduğunu ve başka projelerde olmayacağımı açıklamama rağmen, ‘Aşk Oyunu’ izleyicisini bana düşman etmek istermiş gibi böyle açıklama yapması beni çok üzdü. Aramızdaki ticari ilişkinin maddi boyutunun, gerçekle ilgisi olmayan miktarda açıklanmasını etik açıdan yadırgadım. Üzüntüm; benim için böyle değerli, önemli ve ilk göz ağrısı bir projenin tatsız hale getirilmesiydi. Bu yıl albüm dışında hiçbir projede olmayacağım. Ben bu diziyi başka bir projede yer almak için bırakmıyorum!

* Yine Medyapım’ın genel müdürü, “Diziden ayrılacağını yaz başında söyleseydi ailesini canlandıran oyuncuların işsiz kalmasına engel olurduk” demişti. Rol arkadaşlarınızın işsiz kalması size ne hissettirdi? Pişman ya da rahatsız oldunuz mu? Bana devam kararlarını yaz başında bildirselerdi, evet kötü hissederdim. Bunu bile bile böyle konuşmak iyi niyetli gibi görünmüyor. Devam etmeyeceğimin belli olduğu gün, tüm oyuncuları aradım ve destekleyici, anlayışlı tepkiler aldım. Neden tüm sorumlulukları benim almam gerekiyor? Kendimi ‘Aşk Oyunu’yla ilgili aranan günah keçisi gibi hissediyorum!

* Sizce bu isimler ‘Keremcem’siz devam edemez miydi dizide? Size olan tepkiyle ilgili bir tavır mı bu? Tepkiyle ilgili değil de, bana karşı bir tepki oluşturmak için yapılmış gibi sanki! Bu benim karar verebileceğim bir şey değil. Sorumluluğu bana yüklenemeyecek bir şey bulduk! (Gülüyor)

* Sunduğunuz yarışma programının ise reyting alamaması nedeniyle kaldırıldığı söyleniyor. Bu durum, ‘fizik yeterli olmuyor’ şeklinde yorumlandı. Ne diyorsunuz bu sözlere? ‘Fizik yeterli olmuyor’ mu dendi? Abartılmış bir iltifat olarak almak zorundayım! Kişinin bir özelliğini abartıp, yaptığı her şeyin sebebi oymuş gibi gösterilmesini anlamıyorum… Yayınlandığı dört bölümde de yükselen reyting sonuçları elde etti. Yarışmayı bırakmamın sebebi, aynı kanalda aynı formatta başka bir programın yayına alınmasıydı. Kanal yöneticileri devam etmesini istiyordu, bitirme kararını veren benim.

Hiç yorum yok: